Arash

pelbagai_misciconTertarik dengan lagu yang didendangkan oleh Arash yang berentak persian hiphop membuatkan aku struggle  search internet utk download album brader ni.  Usaha aku berjaya, bukan setakat the latest album (2008) berjaya aku sedut, malah aku berjaya jugak ‘menyedut’ album brader ni thn 2005 (salah satu lagunya  dimasukkan dalam salah satu filem bollywood, ala macam lagu ‘tinak tinak tana’ jugaklah) dan album remix, crossfade.  Memang berbaloi betul usahaku,  semua lagu dalam album dia ni memang best giler.   kalau lagu dangdut menyebabkan kita bergelek-gelek pinggang, tetapi yang ni, bukan setakat pinggang, malah semua anggota badan sekali nak bergerak-gerak..My Gosh!!!! nasib baik sorang-sorang kat rumah, tak ler malu seperti ‘jejaka mix terakhir’….kalau di gym, barulah bersemangat sakan apabila dengar lagu-lagu berentak persian dance & hip hop sambil working out…ahaks…

arash

About marahman

I'm proud to be Sarawakian, has a job as a university lecturer and researcher.
This entry was posted in Updates and tagged , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Arash

  1. Watashi Azaru says:

    Ha ah buang tebiat aper kau……balik malaysia tukar nama “M. Rahman Kilau”…….juling bijik mata aku bila membayangkan kau menggelek…..ahaks…..

    ARM’s Re: Ahaks…sekali sekala bro…apa salahnya erk… Boleh jugak merampingkan pinggang…ala nak tiru semut api punya body katakan…:P

  2. erryos says:

    M. Rahman Kilau?! Huahahaa… GOOD ONE!!! Hahaa… tetak goleng-goleng aku eh! huhahahaa… OMG! M. Rahman Kilau!!! huhahahaa… gosh, keluar aik mata aku… sakit perut aku!!! kahkahkah… M. Rahman Kilau… hahaa… astagfirullah… hahaa…

    *still tetak til now!!!*

    ARM’s Re: Aaaoookkkk!!!!..tetak jak siya…maok juak aku nanggar kedak ni laha gaya kau tetak tek….

  3. azurachan says:

    Teringat kamek time salu update FYP ngan kitak lok.
    Macam2 jak lagu didengar kamek dari pc kitak.
    Universal padu kitak tok. hehe

    ARM’s Re: OOppsss..pecah rahsia..ahaks…mesti ktk sik concentrate juak time update ngan kmk nak ooo….

  4. azizi says:

    salam

    weh, bukan kau minat lagu dangdut apa.heh..heh..heh

    ARM’s Re: Ahaks…itu zaman belajar undergrad dulu bro…bukan setakat dangdut, bollywood dan kollywood pun ‘masuk’ gak…ekekeke..

Leave a comment