Contact Me

Please leave me a message if you want me to clarify any issue and I’ll respond on it as soon as possible. Thanks anyway.

8 Responses to Contact Me

  1. Life Of AKU The Episode says:

    assalamualaikum, terima kasih kerana sudi me’linkan’ Life Of Aku ke dalam blog ini, satu blog yg menarik …. tahniah dan teruskan

  2. marahman says:

    Waalaikum salam,
    terima kasih gak untuk segala-galanya…yang penting, kita share bersama segala experience dan ilmu yang ada…

  3. nobee says:

    man, bg no phone ko laa..aku nyer contact no baru 0129173900 or 0193893992

    ARM’s Re: Nobee, aku dah call ko tadi…jangan lupa savekan no. aku tu dalam phonebook ko.

  4. ieto says:

    Assalamualaikum..
    Bertemu semula di alam maya…Apa khabar kitak?
    Kamek webmaster website alumni semekas. Ingat x?

    ARM’s Re: Tuk mesti Sujarto nak??semestinya kmk kenal junior time sekolah menengah dolok…hahahaha…bertemu kembali, terima kasih sebab sudi singgah ke situk…mun ada apa2 yang kmk boleh tolong, inform jak, insya allah kmk cuba setakat yang termampu.

  5. azma says:

    Assalamualaikum

    Saya ni kawan Noorlin, x-student UUM. Saya pun akan melanjutkan pelajaran ke Hosei University dalam bulan 10 ni…leh bagi email personel tak kat saya…ada perkara yang hendak saya tanya..TQ

    ARM’s Re: Wa alaikum salam. Noorlin ada hantar emel ngan saya hari tuh yg member dia akan ke hosei daigaku. Nak tahu lebih lanjut persiapan yg diperlukan sblm ke hosei atau ke jepun, suasana dan sebagainya utk makluman, bolehlah beremel ngan saya di address berikut: arman.mat@gmail.com….ganbatte ne.

  6. nazarina says:

    assalamualaikum man, ingat kat aku lagi tak? tetiba dah ada kat jepun semula yea. aku dpt tau blog ni daripada yusrek. keep in touch yek.

    ARM’s Re: Waalaikum salam naza…semestinya aku masih mengingatimu…hehehehe…siapa tak kenal naza, salah seorang pembantu aku di uum dulu. last aku jumpa kau thn 2007 lepas kan di kolej multimedia, kl.. tak sempat nak masuk ofis kau hari tu, agenda aku pun ketat gak…at least dapat gak bersua muka semula kat cafe di mmc tu….kalau ada apa2 yang aku boleh tolong, emel jer nanti.

  7. nazim says:

    salam man nippon.. boh lupak singgah newcastle mun dah sampe europe kelak..
    thanks

Leave a comment