Paper Reviewer

Hari ni aku allocate sepenuh masa aku di lab utk review conference paper yang diserah oleh supervisor aku (ada tiga paper yg perlu aku review). Kalau ditangguh nanti alamatnya tak sempat nak buat kerja hakiki (buat research sendiri). Seronok jugak menjadi reviewer sebenarnya. Selain dapat melihat teknik pengolahan, aku juga dapat melihat perkembangan terkini projek atau research yg sedang dibuat…(aku pun boleh dapat idea tentang teknik2 yg berkaitan dengan research aku…kekekekekek).

About marahman

I'm proud to be Sarawakian, has a job as a university lecturer and researcher.
This entry was posted in Updates and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

