Strawberi Miruku al-Koganei

pelbagai_misciconSelepas balik dari melawat rakan seperjuangan di Minami Kashiwa, hari ni teringin pulak nak buat strawberi bersusu ala-ala strawberi bercoklat Dato’  Datin Hjh Ct Nurhaliza  kita tu….(apa lagi gelaran yang  beliau ada????…oshiete ne). Mcm mana pun, tak sah kalau dalam menu tu tak dimasukkan sekali pisang. Jeng jeng jeng, inilah jadinya…… hahahaha….

p3020046

terasa macam jeruk kedondong ler pulak….perghhh!!!!

Advertisements

About marahman

I'm proud to be Sarawakian, has a job as a university lecturer and researcher.
This entry was posted in Updates and tagged , , . Bookmark the permalink.

One Response to Strawberi Miruku al-Koganei

  1. Hj Syahrul says:

    Salam
    Wah.. enjoy kau berjalan2 sinun man…
    Doakan aku molah PhD tahun depan.
    http://www.syahrulnizam.com

    ARM’s Re: Ws tuan haji..lamak sik berkontek…heheheh..biasalah ko…mun sik berjln, sik dpt berpikir aku (hehehehe..alasan)…insya-Allah u pun akan molah PhD juak bukan next year..mun boleh thn tuk juak…u kan lebih terer dari aku.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s