Tahniah

Terkejut ‘manok’ aku apabila adik bongsu aku (yang no 10 dalam keluarga) inform yang adik aku sorang lagi (yang no. 8 dlm keluarga) dah berkahwin hari jumaat lepas. Tak tahu nak kata apa2, tapi malam tadi aku terus call dia dan…..“Congratulation….ko lebih cepat dari aku arrr”. Apa2pun sempat jugak aku mintak gambar darinya. Hahahaha…tunggu arr, akan aku ‘share’kan nanti.

About marahman

I'm proud to be Sarawakian, has a job as a university lecturer and researcher.
This entry was posted in Updates and tagged , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Tahniah

  1. Emma says:

    hahahaha….nasib kitak orang laki..mun anak ompuan, dah jadi sik bagus reaction..if you know what I mean. Anyway, congratulations! xx. Mek rasa “abangnya” gik gago belajar…so kahwin tok..KIV or else..nang ada buat preparation ..who knows… apa yang mek ngerepak tok, man? Do you know what I mean? hahaha..good night. xx.

    ARM’s Re: Rasa-rasanya mek paham kottt…

  2. abahfateh says:

    kau sibuk benar…
    dari dulu sampai sekarang sibuknya.. tak sempat nak bersosial…

    ARM’s Re: Tu ler kannn..nak buat camnerkan… kalau ada jodoh tak ke mana.

  3. azizi says:

    heh..heh..heh
    langkah bedul la ni ..
    apa lagi, minta denda iphone 3G yg baru tu …
    😉

    ARM’s Re: Akan datang ni, tiga bendul akan dilangkah. Bendul pertama, thn 2002 lepas, yang terbaru, tahun ni, dan terakhir, awal thn depan…kekekeke..harap harap tak jadi lurus bendul cukuplah.

  4. zampeada says:

    langkah bendul? alah takan mintak iphone 3g ke kot? mintak lah keta sport kah… heheheh… mata duitan tul aku nih lah…

    ARM’s Re: Since adik aku tu keja telekom, aku mintak free streamyx line 5 thn, iphone 3G dan Wii.

Leave a Reply

