Baru kejap tadi Miao memberikan satu klip video berkaitan tai chi kepada aku…ini sudah cukup baik…bolehlah praktis kat rumah atau kat koganei koen selepas ni. Dia beri klip video tu pun selepas berborak dengan dia (bersama dengan sorang japanese tentang martial art). Aku bagitau dia yang aku ada membeli satu buku yang berkaitan dengan tai chi dan aikido. kat kuching aku tak sempat nak belajar @ praktis tai chi. ni dah jumpa org yang betul-betul datangya dari China, nampak gayanya aku kena utilize mereka ni sebaik-baiknya….kekekekeke…