Lunch-Time

Kebiasaannya, aku akan ke kedai 7-11 (bersebelahan kampus) untuk membeli lunch food

(kalau aku tak masak) dan membawanya ke apartmenku (berdepan dengan kampus, jadi aku terus bersolat di rumah). Setakat nak berkongsi, aku paparkan gambar berkaitan dengan menu yang aku selalu makan during lunch time. Yang berbentuk segitiga tu namanya onigiri (aku selalu beli yang berinti ikan tuna), salad (dicampur dengan corn, tuna, carrot, cabbage dan telur) dan sebotol ocha (teh jepun). Jumlah harganya tak lebih dari JPY 440.

About marahman

I'm proud to be Sarawakian, has a job as a university lecturer and researcher.
This entry was posted in Updates and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Lunch-Time

  1. adi says:

    kenyang ke bang.. aku kalau tak dapat nasik untuk lunch.. leper perut aku nih.

    ARM’s Re: Ikut time jugak…kalau dah tensen tuh, kompem tak kenyang nyer…

  2. aza ler... says:

    ooooooo…..tu rupe nyer onigiri tu….mcm ikan tenggiri jer aku tengok….huar huar huar….

    klu aku la yg mkn mcm tuh silap ari bulan masuk ospital sebab tak cukup mkn…..

    anyway gua masih maintain…..otot2 perut masih timbul lg mcm dulu…..wachaaaaa…..haitttt

    ARM’s Re: Kekekeke…sebab nak menten body arr kena diet camni, kalau tak, sapa nak kan aku weii…

Leave a Reply

